La unitat Arxiu i Gestió de Documents es constitueix com una unitat administrativa de caràcter central que dóna servei a tota l'estructura administrativa i acadèmica de la Universitat, i que sota la dependència de la Secretaria General de la UdL és l'encarregada de l'organització, la gestió, el tractament, la custòdia i la difusió dels documents que formen part del patrimoni documental de la Universitat. [+]

Què vols fer?

   Notícies[+] Més notícies

  ESCOLA NORMAL DE LLEIDA

Amb la col·laboració del Consell Social de la Universitat de Lleida i la subvenció del Memorial Democràtic

28/01/2021. L'Arxiu i Gestió de Documents de la Universitat de Lleida completa la neteja, restauració, classificació, catalogació i digitalització dels 10 quaderns escrits per futurs mestres de l'Escola Normal de Lleida l'any 1932.

 

  9 de juny. DIA INTERNACIONAL DELS ARXIUS

09/06/2020. La Unitat d'Arxiu i Gestió de Documents de la Universitat de Lleida celebra el Dia Internacional dels Arxius, amb un recull d'experiències personals dels usuaris i usuàries del nostre servei.

 

  Certificat de qualitat AENOR a la gestió de documents de la UdL

L'ISO 30301 de la unitat d'Arxiu s'amplia al departament de Ciències Mèdiques Bàsiques

17/02/2020 El sistema de gestió per als documents que du a terme el Departament de Ciències Bàsiques de la Universitat de Lleida (UdL) ha obtingut el certificat en UNE ISO 30301 que atorga l'Associació Espanyola de Normalització i Certificació (AENOR)