Comunicat del Consell de direcció de la Universitat de Lleida

Valora positivament que la finalització de l'ocupació hagi estat pacífica

Descarregar pdf

"El Consell de Direcció de la UdL informa que aquesta passada nit les persones (estudiants i persones alienes a la institució), que ocupaven il·legítimament diversos espais de l’edifici de rectorat, finalment els han abandonat.

El Consell de Direcció valora positivament que la finalització de l’ocupació hagi estat de forma pacífica, desprès d’aquestes tres setmanes d’ocupació.

En aquest moment, demanem la col·laboració de tots els membres de la comunitat universitària, per tal d’aconseguir entre tots i totes que la Universitat de Lleida torni a la normalitat i recuperi el seu pols docent, de recerca i de gestió. Per assolir aquesta fita, igualment, necessitarem el suport de totes les institucions i de la societat lleidatana en el seu conjunt.

La UdL és una institució pública d’educació superior al servei de la societat, que es fonamenta en els valors democràtics, i en la qual tothom pacíficament pot expressar els seus posicionaments i plantejaments.

En un proper Consell de Govern, el Consell de Direcció proposarà la creació d’una comissió de treball, amb representació de tots els col·lectius universitaris, que elaborarà una proposta de protocol per tal de regular la resolució de conflictes en l’àmbit de la vida universitària.

Finalment, volem, d’una banda, demanar disculpes pels problemes originats aquests dies i el que hagi pogut suposar en el desenvolupament normal de les activitats de la nostra institució, i, d’una altra, expressar  l’agraïment a totes les persones que han col·laborat en el desenllaç d’aquesta situació amb el convenciment que la Universitat de Lleida seguirà prestant un servei formatiu i d’investigació de qualitat i de prestigi."

Text: Consell de direcció de la UdL