Descarregar pdf

TERMINIS:

Convocatòria 2024/25 oberta del 20 de NOVEMBRE AL 14 de DESEMBRE 2023.

INSTRUCCIONS PER FER LA SOL·LICITUD

Llegiu bé totes les instruccions que se us dóna per complimentar la sol·licitud.

La sol·licitud consta de vàries parts:

  1. Dades personals
  2. Estudis actuals
  3. Mobilitat desitjada
  4. Coneixements d'idioma
  5. Mobilitats anteriors
  6. Informacions complementàries (discapacitats, dades bancàries, etc.)
  7. Documentació necessària: hi ha documentació que és obligatori pujar-la a la sol·licitud, si no es carrega, la sol·licitud no es pot finalitzar i enviar. La resta de documentació complementaria es pot enviar per correu electrònic escanjada a l'Oficina de Relacions Internacionals (ri@udl.cat), en un termini màxim de 10 dies naturals des de que finalitza el període de sol·licitud.
  • Documentació que cal pujar a la sol·licitud (escanejada i amb bona qualitat, no s'acceptaran fotografies de mòbil):
    • Fotografia tipus carnet (format jpg)
    • Fotocòpia DNI o NIE vigent per les dues cares (format pdf)
    • Matrícula curs actual (format pdf)
    • Contracte acadèmic provisional (Obligatori pujar un per cadascun dels destins sol·licitats) (omplir i escanejar en format pdf)
    • Acreditació número bancari IBAN (format pdf). Heu de ser titulars del compte bancari acreditat.

Un cop omplerta la sol·licitud, enviar-la on-line (recordeu que ara ja no la podreu modificar). Es generarà un pdf que us podeu descarregar i quedar com a comprovant. No cal presentar-lo a Relacions Internacionals. Si el pdf no es genera i teniu dubtes si s'ha enviat correctament, envieu un correu electrònic a: ri@udl.cat

SOL·LICITUD

Accedir al formulari on-line en aquest enllaç: SOL·LICITUD

Registre: Per a poder fer la sol·licitud us heu de registrar amb un nom d'usuari i contrasenya (part dreta de la pantalla)

IMPORTANT:

A l'hora de registrar-vos, fiqueu el vostre nom i dos cognoms EN MAJÚSCULES I SENSE ACCENTS, perquè així constarà a la sol·licitud.

Registreu-vos amb un correu electrònic que utilitzeu sovint.

Recordeu aquestes dades perquè us permetran accedir a la vostra sol·licitud i fer-ne les modificacions. La sol·licitud es pot modificar tants cops com calgui, sempre i quan no s'hagi enviat. Un cop enviada, ja no es pot modificar, és definitiva.

Autenticació: Un cop us heu registrat, accediu a la sol·licitud en línia introduint el correu electrònic i el password utilitzat en el registre i el codi captcha de seguretat a la part esquerra de la pantalla.

MOLT IMPORTANT: Si sortiu de la sol·licitud i torneu a entrar, fixeu-vos bé que l'enllaç a la barra del navegador acabi en /spa, si acaba en /eng, canvieu-ho per /spa, sinó el formulari no funcionarà correctament.

   Darrera modificació: