Descarregar pdf
Jornada sobre Gestió de Documents, protecció de Dades i Administració-e. Universitat de Lleida 

JORNADA: GESTIÓ DE DOCUMENTS, PROTECCIÓ DE DADES I ADMINISTRACIÓ-E
11 de juny de 2010 | Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia


El Servei d’Arxiu i Gestió de Documents, amb la col·laboració de la Secretaria General i l’Assessoria Jurídica de la UdL, organitza el proper 11 de juny la 1a JORNADA SOBRE GESTIÓ DE DOCUMENTS, PROTECCIÓ DE DADES I ADMINISTRACIÓ-E.

Paral·lelament i coincidint amb el DIA INTERNACIONAL DELS ARXIUS, el proper 9 de juny tindrà lloc una JORNADA DE PORTES OBERTES per a la comunitat universitària, on es mostraran les passes que segueix un expedient quan arriba al Servei d'Arxiu i Gestió de Documents resultat d'una transferència, consulta, préstec de documents, etc.

OBJECTIU

L’objectiu principal és exposar i reflexionar sobre l'evolució que la legislació està aportant respecte a les tecnologies i les pràctiques de treball. Amb aquesta jornada volem posar de relleu la necessitat de mantenir i conservar les característiques dels documents i la informació que contenen. En l'era de la societat de la informació i l’administració-e, parlar d'optimitzar el rendiment de la inversió en actius d'informació és més probable que sigui rebuda favorablement.

La gestió de documents i la protecció de dades constitueix un repte estratègic per la Universitat, com en les altres administracions públiques. No es pot concebre cap tràmit administratiu sense el seu tractament documental i de les dades, ni tampoc cap dels serveis que proporcionem als nostres estudiants i usuaris.
 

DESTINATARIS

Caps de serveis i responsables d’unitats, caps de secció, caps de negociats, administratius de departaments, i PAS que pugui gestionar fitxers amb informació de persones, secretaris acadèmics de facultats i escoles, secretaris acadèmics de departaments, etc.

 
PROGRAMA

09.00h Presentació per part de Josep Maria Sentís (gerent de la UdL)
09.30h Els aspectes fonamentals de la nova gestió electrònica dels expedients administratius.
César Cierco, professor de Dret Administratiu
11.00h Cafè
11.30h Aspectes bàsics de la protecció de dades per a l’administració electrònica
Ricard Martínez, coordinador de l’Àrea d’Estudis de l’Agencia de Protección de Datos
13.00h La gestió dels documents a la llum de la normativa de protecció de dades. Entorns analògic i digital
Joaquim Llansó, director de l’Arxiu General de la Universitat Pública de Navarra
14.30h Cloenda de la Jornada


COL·LABORA
 
Ana M. Romero, secretària general
Frederic Solà, assessor jurídic
Óscar Martínez, tècnic assesor jurídic
Pepita Raventós, tècnica d’arxiu
 

MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIÓ

Per inscripcions i informació us podeu adreçar a: rosamaria@arxiu.udl.cat o bé trucar al telèfon 973 70 20 03 del Servei d’Arxiu i Gestió de Documents.

print enrera pujar


   Darrera modificació: