PAS 1. ADMISSIÓ DEL CENTRE DE DESTÍ I VISTIPLAU DEL CENTRE D'ORIGEN
Per sol·licitar un ajut Erasmus Pràctiques, cal haver trobat prèviament una empresa/institució/universitat/organització que admeti l'estudiant per fer una estada de pràctiques i haver obtingut l’autorització del coordinador/a de mobilitat acadèmica del seu centre a la UdL per realitzar aquestes pràctiques en el marc del programa Erasmus Traineeships.
Model d'Autorització del Centre (cal que estigui signat pel coordinador/a de mobilitat del centre)
Llista de coordinadors i dades de contacte: http://www.udl.cat/serveis/ori/coordinadors.html
PAS 2. SOL·LICITUD ONLINE
Els estudiants que tinguin l'autorització signada pel seu centre podran participar en la convocatòria Erasmus Pràctiques:
Bases de la convocatòria Erasmus Pràctiques - curs 2024/25
Període de sol·licituds: des de l'1 de febrer fins al 29 de març de 2024 (a les 14:00 hores)
**Avís**: Del 25 de març a l'1 d'abril de 2024 la Universitat de Lleida està tancada per les vacances de Setmana Santa, si teniu cap dubte o problemàtica a l'hora d'enviar la sol·licitud contacteu amb nosaltres amb anterioritat a aquestes dates.
ACCÉS AL FORMULARI DE SOL·LICITUD:
El formulari només estarà disponible durant el període de la convocatòria.
Feu clic AQUÍ per accedir al PORTAL de Mobilitat.
Abans de fer la sol·licitud, us heu de REGISTRAR al portal de mobilitat de la UdL: Aneu a "inscripció" (part dreta de la pantalla), creeu-vos un usuari i una contrasenya (de 8 caràcters mínim, que inclogui un número, una majúscula i també un caràcter especial, com a mínim). Poseu el vostre nom i cognoms en majúscules i sense accents. Recordeu bé la contrasenya que us heu creat, per poder tornar a accedir a la vostra sol·licitud posteriorment i poder fer canvis, si és necessari.
Després, aneu a "inici de sessió" (part esquerra de la pantalla) i utilitzeu l'usuari i contrasenya que us heu creat.
Busqueu el FORMULARI anomenat “Sol·licitud Erasmus pràctiques 2024/25".
La sol·licitud es pot modificar i guardar tants cops com sigui necessari, fins que sigui enviada. Un cop estigui completada i enviada en línia, ja no es podrà modificar.
DOCUMENTACIÓ QUE CALDRÀ ADJUNTAR DINS EL FORMULARI:
- DNI o NIE.
- Resguard de matrícula a la UdL del curs actual (carta de pagament).
- Fotografia actual.
- Dades bancàries: Certificat de titularitat o document bancari en què consti el codi IBAN i el nom de l’estudiant com a titular o cotitular del compte.
- Carta d’admissió del centre de destí. [FEPTS: En el cas dels estudiants que obtenen plaça de pràctiques a través de la convocatòria de pràctiques internacionals del pla bilingüe a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS), no cal presentar carta d’admissió emesa pel centre de destí; només cal presentar còpia de la resolució on consta la concessió per part de la facultat.]
- Autorització del centre signada pel coordinador/a de mobilitat del centre a la UdL.
- Si escau, certificat d’idiomes relacionats amb la mobilitat, en què consti el nivell assolit (B1,B2,C1,etc.)
- Els estudiants de màster i doctorat que han accedit a la UdL amb un títol universitari procedent d’una altra universitat de l’estat espanyol hauran d’adjuntar l’expedient acadèmic d’aquesta universitat amb la nota mitjana sobre 10 punts. Si es tracta d’una titulació obtinguda en un altre país, cal sol·licitar al Ministerio de Universidades l’equivalència de nota mitjana dels estudis
realitzats a l’estranger i adjuntar a la sol·licitud de mobilitat el document expedit pel Ministeri.
La sol·licitud es tramita a través del web oficial: https://www.universidades.gob.es/equivalencia-de-notas-medias-de-estudios-universitarios-realizados-en-centros-extranjeros/