Universitat de Lleida Campus d'Excel·lència Internacional
Wifi   Español   English




Estudiantat

Professorat

Personal d'administració i serveis


Acreditació del nivell B1 de terceres llengües


Des del curs 2009/10, el Servei Lingüístic ha posat en marxa l’acreditació dels coneixements de terceres llengües, concretament d’anglès, francès, italià i alemany, de la comunitat universitària.

Per a què?
La superació de l’examen dóna dret a l’obtenció d’un certificat de nivell B1 vàlid per acreditar aquest nivell en el marc de la UdL i d’altres institucions que el puguin reconèixer (p. ex., per a l’accés al màster de Secundària), amb els mateixos efectes que altres certificats equivalents de coneixements. Aquest mateix certificat es pot obtindre realitzant un curs de llengua de nivell B1 del Servei Lingüístic i superant l’avaluació corresponent.

Per a qui?
Aquest examen va adreçat a totes aquelles persones que siguin membres de la comunitat universitària de la UdL (estudiants, PAS i PDI) en actiu, a més d’exalumnes de la UdL que estiguin en possessió d’un títol que ho acrediti.

En el cas de l’alumnat, es recomana que s’hi presentin només les persones que estiguin fent els darrers cursos de grau, que vulguin participar en programes de mobilitat durant el curs següent, o que vulguin accedir a un màster de la UdL amb requisit lingüístic per entrar-hi.

Quan i on?

L'examen s'organitza anualment, amb una convocatòria ordinària durant el mes de juny.
Properament s'actualitzarà la informació corresponent al curs 2012/13.

Quant costa?
Preus per determinar.

Com és?


Part escrita (80%):

- Comprensió oral (30%)
Consisteix en dos exercicis de diferent tipus basats en dos fragments d’àudio diferents. Cada fragment s’escolta dos vegades.
- Comprensió escrita (30%)
Consisteix en tres exercicis sobre dos textos diferents.
- Expressió escrita (20%)
Consisteix a escriure dos textos de tipologies diferents (a triar entre 3 opcions) d’unes 75 paraules cadascun.

L'examen escrit té una durada aproximada de dos hores.

Part oral (20%):

Es fa en parelles. Consta de tres parts:
- Preguntes directes.
- Torn individual, on s'ha de descriure una fotografia.
- Activitat d’interacció entre els dos examinands.

Aquesta prova té una durada de 15 minuts, aproximadament.


Superació de l'examen

El resultat final de l'examen és Apte / No apte. Se supera la prova si s’obté un 60% del total de punts i un mínim d’un 50% en cada part.

 logo web-ACLES ENGLISH B1
 


Els exàmens del nivell B1 d’anglès
es regeixen per les directrius d'ACLES
(Asociación de Centros de Lenguas
en la Enseñanza Superior).









Darrera modificació: 21/12/2012
Inici | Contacte | Accessibilitat | Sobre el web | Mapa | Avís legal
© 2010 Universitat de Lleida - Pl. de Víctor Siurana, 1, E-25003 Lleida - Tel. +34 973 702 000
Tots els dret reservats