2 d'abril de 2012
Descarregar pdf Tret de sortida al primer International MBA La Salle-UdL
El màster, destinat a alts executius i directius, té una durada de 15 mesos
|
|
La Universitat de Lleida ha posat en marxa la primera edició de l'International Executive MBA (Master Business Administration - màster d'administració i direcció d'empreses) conjuntament amb La Salle-Universitat Ramon Llull. Se centra en continguts com la comptabilitat financera, la direcció de projectes, l'ètica empresarial, el màrqueting estratègic o els mitjans d'expansió internacional.
El màster destinat a professionals amb tres anys d'experiència, de 15 mesos de durada, compta amb una vintena de places, algunes encara vacants. Les classes presencials a la UdL es complementaran amb una estada de dos setmanes a Califòrnia, al Saint Mary's College, que es combinarà amb visites a les principals empreses de la zona.
En l'acte d'inauguració han participat el rector de la UdL, Roberto Fernández; el president del Consell Social de la UdL, Ramon Roca; el director general de La Salle campus Barcelona, Miquel Àngel Barrabeig; i el coordinador del programa IMBA a Lleida, José Luis Gallizo. La conferència va anar a càrrec del director general de Harley Davidson a Espanya, Josep Granyó, parlant dels valors i la internacionalització que ha dut a terme la marca per convertir-se en una empresa global, amb filials arreu del món.
El màster destinat a professionals amb tres anys d'experiència, de 15 mesos de durada, compta amb una vintena de places, algunes encara vacants. Les classes presencials a la UdL es complementaran amb una estada de dos setmanes a Califòrnia, al Saint Mary's College, que es combinarà amb visites a les principals empreses de la zona.
En l'acte d'inauguració han participat el rector de la UdL, Roberto Fernández; el president del Consell Social de la UdL, Ramon Roca; el director general de La Salle campus Barcelona, Miquel Àngel Barrabeig; i el coordinador del programa IMBA a Lleida, José Luis Gallizo. La conferència va anar a càrrec del director general de Harley Davidson a Espanya, Josep Granyó, parlant dels valors i la internacionalització que ha dut a terme la marca per convertir-se en una empresa global, amb filials arreu del món.