XXXV Jornada Universitat-Empresa: Desxifrant el futur de la gestió de màrqueting en un món canviant - IA

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Auditori del Centre de Cultures (Cappont)
Web:
XXXV Jornada Universitat-Empresa
Inici:
 | 
XXXV Jornada Universitat-Empresa
 

PROGRAMA


9.30 – 9.45h Inauguració de la XXXV Jornada Universitat-Empresa de la UdL, a càrrec del degà de la FDET i director de les jornades, Eduard Cristóbal Fransi, i de les professores del Departament d'Economia i Empresa, Berta Ferrer Rosell i Estela Mariné Roig
 
9.45 – 10.45h Intel·ligència Artificial per impulsar el creixement empresarial: de la promesa del Màrqueting a l'Experiència de Client.
A càrrec de Sandra Arcos, Fundadora d'OlisTIC; Consultora experta en Intel·ligència Artificial i Experiències Immersives; Assessora en Màrqueting a Cecot i Assessora en Organització Empresarial a ACCIÓ

10.45 – 11.15h Pausa café
 
11.15 – 12.15h Rediseñando la experiencia a través de las tecnologías inmersivas y la IA Generativa
A càrrec de Carlos Flavián, catedràtic de Marketing a la Universidad de Zaragoza i director del METODO research Lab.

12.15 – 13.15h IAra què? La IA a la Pràctica amb GFT: Exemples i Límits Reals.
A càrrec de Marta López Preil, Employer Branding Manager a GFT i Responsable de la Oficina de GFT Lleida i de Jordi Murgó, Expert en ciberseguretat a GFT i al Departament Antifrau de BBVA.

16.00 – 17.00h El poder de la Intel·ligència Artificial en la presa de decisions comercials: El cas de la Cooperativa Falset-Marçà
A càrrec de Xavi Domènech i Munté, Gerent de la Cooperativa Falset Marçà

17.00 – 18.00h El cambio pasa por ti
A càrrec de Víctor Pérez Pérez, Especialista Advance Analytics i Direcció Corporativa de Dato a Mapfre.

18.00h Cloenda