Descarregar pdf

 

Contractació i Compres
ANY 2011  /  LICITACIONS : SUBMINISTRAMENTS

 

Termini de presentació:  11 d'abril de 2011  (13.00 h)
Nº EXPEDIENT: 2011/SUB-2







OBJECTE:

Acord marc de subministrament d'equipament informàtic per a la Universitat de Lleida


DOCUMENTACIÓ:

Anunci de licitació  DOUE NÚM.  DO/S  S44  72529-2011-ES de 4 de març de 2011
Anunci BOE núm. 73 de 26 de març de 2011

 
Plecs clàusules administratives 
Plecs clàusules tècniques

OBERTURA PÚBLICA DE PROPOSICIONS :

  Sobre B - Documentació tècnica 
                             
          hi ha hagut un canvi respecte a la data prevista inicialment
          i publicada al BOE


            Dia: 20 d'abril de 2011
            Hora: 12.30h
            Lloc: Sala de Juntes 3a planta
                     Edifici Rectorat
                     Pl. Víctor Siurana, 1
                     25003 Lleida
                          
                          

  Sobre C - Oferta econòmica i documentació tècnica (ponderació automàtica)

     

            Dia: 23 de maig de 2011
            Hora: 12.30h
            Lloc: Sala de Juntes 3a planta
                     Edifici Rectorat
                     Pl. Víctor Siurana, 1
                     25003 Lleida
                       
 

 
 

ADJUDICACIÓ :

      Resolució adjudicació (27/06/2011)
      Anunci adjudicació DOUE (08/09/2011)


INFORMACIÓ ADICIONAL:

Les empreses podran descarregar-se els plecs de clàusules administratives i tècniques des d'aquesta pàgina.


Per informació relacionada amb les clàusules administratives:

Per informació relacionada amb les prescripcions tècniques:


Lloc de presentació de les ofertes

Al Registre General de la UdL, de dilluns a divendres de 9h. a 14h. (úlltim dia fins les 13h ) L'Annex 5 dels plecs -"Model de Sol·licitud"- s'haurà adjuntar als sobres tancats, degudament omplert i signat.

NIF de la UdL: Q7550001G (a efectes de constituir la garantia).


NOTA IMPORTANT:

Per aquelles persones que estigueu interessades en participar en aquest procediment obert, us demanem trameteu a l'adreça contractacio@afin.udl.cat indicant assumpte: procediment obert 2011/SUB-2, nom de l'empresa, persona de contacte i telèfon. Per qualsevol avís o canvi urgent, us ho farem saber pel correu facilitat.


 

print enrera pujar

   Darrera modificació: