Descarregar pdf

 

Contractació i Compres
ANY 2009  /  LICITACIONS : SUBMINISTRAMENTS

 

Termini de presentació: 12 de maig de 2009 (13.00h)
Nº EXPEDIENT: 2009/SUB-12



OBJECTE:

Contractació mitjançant procediment obert del subministrament de mobiliari i equipament complementari per les aules de l'edifici de Rectorat de la Universitat de Lleida.


DOCUMENTACIÓ:


ADJUDICACIÓ

     Adjudicació provisional

     Adjudicació definitiva

   

OBERTURA PÚBLICA DE PROPOSICIONS :

Dia:  26 de maig de 2009
Hora: 11:30 hores
Lloc:  Sala de Juntes del 3er pis
         Edifici de Rectorat
         Pl. Víctor Siurana, 1 
 

INFORMACIÓ ADICIONAL:


Per informació relacionada amb les clàusules administratives:

Per informació relacionada amb les prescripcions tècniques


Lloc de presentació de les ofertes

Al Registre General de la UdL, de dilluns a divendres de 9h. a 14h. L'Annex 5 dels plecs -"Model de Sol·licitud"- s'haurà adjuntar als sobres tancats, degudament omplert i signat.

NIF de la UdL: Q7550001G (a efectes de constituir la garantia).


NOTA IMPORTANT:

Tota interpretació dels plecs es farà sobre la base de l'edició impresa disponible a la Secció de Contractació i Compres (P. Víctor Siurana, 1, 3r pis - despatx 3.57)


Per aquelles persones que estigueu interessades en participar en aquesta licitació, us demanem trameteu a l'adreça merce@afin.udl.cat indicant assumpte: expedient 2009/SUB-12, nom de l'empresa, persona de contacte i telèfon. Per qualsevol avís o canvi urgent, us ho farem saber pel correu facilitat.


 

print enrera pujar

   Darrera modificació: